Yearly Archive: 2010

Nytår 2010

Nytårsaftensdag kørte vi til Korsør, hvor vi som sædvanligt holdt nytår sammen med Birgitte, Tina, Franck, Anni og John. Vi fik en masse godt at...

December 2010

På månedens første dag blev der afholdt julefest i børnenes børnehave. Maja gik Santa Lucia sammen med resten af skolegruppen og julemanden kom og delte...

Søhøjlandet

Mandag d. 27. kørte Sus, Maja, Mille og morfar til feriecenteret Søhøjlandet ved Gjern i Midtjylland. Rasmus skulle desværre arbejde. Vi fik et fint hus,...

Julen 2010

Sidst på formiddagen d. 24. kørte vi mod Stillinge Strand, hvor vi skulle holde juleaften. Turen tog næsten dobbelt så lang til som sædvanligt, da...

Snevejr

Lørdag d. 18. kørte vi op til sommerhuset. Alt så heldigvis fint ud og efter at have skruede op for varmen kørte vi videre til...

Hans og Dittes søn

Mandag d. 14. december fik Hans og Ditte kl. 03.27 en lillebror til Henry. Et stort tillykke herfra, vi glæder os til at se ham.

Hygge i Lille Skensved

Lørdag kørte vi til Ll. Skensved og julehyggede med Nadia, Nicolai, Vibeke og Claus. Vi lavede juleknas og bolsjer og spiste risengrød til aftensmad.

Oslo

Sus og Rasmus skulle en tur til Oslo med DFDS-færgen. Vi tog færgen fra Nordhavnen kl 17 og nød den 16 ½ timers lange sejltur...

Mille holder fødselsdag

Torsdag d. 02. december holdt Mille fødselsdag for en gruppe børn fra Tangloppestuen. De kom kl. 10 og fik boller, kakao og kager. Der blev...

Santa Lucia

November 2010

Mandag d. 01. november var Sus til møde i DRbyen. Det var som altid spændende. Tirsdag var Sus til møde i børnehaven, hvor vi drøftede...

Oktober 2010

Fredag d. 01. oktober indlogerede vi os på ”Hotel Nyhavn 44” (aka Jens´ lejlighed i Nyhavn), hvor vi skulle have en Københavner-weekend. Om lørdagen gik...

Amsterdam

Lørdag d. 10. oktober: Vi kørte fra Stillinge Strand kl. 06.15 og påbegyndte turen til Amsterdam. Vi skiftedes til at køre og vi var desværre...

September 2010

Måneden startede med, at Mille fik en lille sten i øret og vi måtte derfor til ørelægen for at få den fjernet. Ved sammme lejlighed...

Island

Torsdag d. 16/09-2010 Efter at have afleveret ungerne og ordnet det sidste, kørte Rasmus os i lufthavnen. Vi fik hurtigt tjekket ind og kom igennem...

August 2010

Den første uge i august var ligeledes den sidste uge af vores sommerferie. Søndag d. 01. august fik vi pakket og vasket efter en dejlig...

Knuthenborg Safaripark

Lørdag d. 28. kørte vi til Knuthenborg Safaripark, en tur arrangeret af Rasmus´ arbejdsplads Holm & Halby. Vi mødtes derned kl. 10 og kørte på...